THINKING
10 שיטות להגברת המעורבות עם סקרים
עסקים רוצים להגביר מעורבות ולהעשיר דאטה בו-זמנית. זה איפה-שהוא בין מדע לאומנות, וזה לא קל, אבל מאוד אפשרי ויעיל עם הסקר הנכון. מעורבות זה השקעה לטווח הרחוק, ועם סקרים ושאלונים אתם משאירים את היד על הדופק על הלקוחות. רוצים שהם יענו וישתתפו באופן קבוע בשאלונים? אספנו 10 שיטות להגברת המעורבות
April 8, 2024
No Comments
איכות > כמות: לידים עם תעודות
לידים הם כמו סטודנטים. זה שהם באים לכיתה זה לא אומר שהם משתתפים. זה שיש להם כוונה לא אומר שהם עושים עם זה משהו. יש מצב שהם סתם מבזבזים סוללה ואוויר בחדר. בקיצור, עסקים חייבים לטפח לידים כדי לראות תוצאות. רק בעזרת פעילות ומידע שהלקוחות מביאים באופן אקטיבי, אפשר להגיע
April 7, 2024
No Comments