10 שיטות להגברת המעורבות עם סקרים

עסקים רוצים להגביר מעורבות ולהעשיר דאטה בו-זמנית. זה איפה-שהוא בין מדע לאומנות, וזה לא קל, אבל מאוד אפשרי ויעיל עם הסקר הנכון. מעורבות זה השקעה לטווח הרחוק, ועם סקרים ושאלונים אתם משאירים את היד על הדופק על הלקוחות. רוצים שהם יענו וישתתפו באופן קבוע בשאלונים?

אספנו 10 שיטות להגברת המעורבות כשבונים סקר:

1. לשבור את הקרח עם טון נכון
קודם כל אומרים שלום-מה נשמע: מסך פתיחה חזק, מצחיק, קצר ומחבר – מכין את הבמה לשאלון. מסכי פתיחה מתומצתים וישירים זוכים ל-5% יותר תגובות בהשוואה לאלו שמתחילים ישר בשאלות. תשקיעו במסך הפתיחה ותקבלו יותר תשומת לב.


2. לשקף ציפיות
שקיפות היא המפתח להעשרת דאטה (ובכללי לחיים טובים): מי שנכנס לסקר כבר התכונן נפשית למשהו. התפקיד שלנו הוא לשקף לו מה זה בצורה הכי פשוטה וברורה. טריק קטן שתמיד עובד: לרשום כמה זמן הולך לקחת הסקר שהם עומדים לענות עליו. גם סרגל התקדמות עוזר ללקוחות להגיע לסוף השאלון.

3. תמריץ קטן
השורה התחתונה בכל מסר שיווקי אי פעם – מה יוצא לי מזה? תנו ללקוחות שלכם תמריצים ובלעדיות על המוצרים או השירות שלכם בעתיד אם ישלימו את השאלון.

4. משפטית
פסקה קטנה בכוכבית שנותנת ביטחון: חובה לשים פסקה משפטית שמסבירה איך נשתמש בנתונים שהלקוח נותן לנו. זה מספק ביטחון כמו לראות ® על איזה מוצר שאתם קונים.

5. נגישות
WCAG
: תמיד חשוב לבדוק שהשאלון שלך עומד בכל הדרישות נגישות.

6. קודם כל מייל
איך נשאר בקשר אם לא נחליף מספרים? תמיד כדאי להתחיל בשאלה הראשונה עם אימייל\מס’ טלפון
סקרים שביקשו אימייל מראש ראו עלייה של 8% במעורבות. לדבר יש פוטנציאל אסטרטגי גדול בגלל מחויבות מוגברת, לאחר שיתוף פרטי התקשרות. במילים אחרות, לא לכל אחד נותנים מספר (או מייל).

7. להתמקד בנושא
אי אפשר לשאול הכל באותה נשימה: תישארו ממוקדים במידע שבא לכם לדעת. סקרים עם פחות מ-6 שאלות שלקחו פחות משתי דקות קיבלו שיעורי מעורבות גבוהים משמעותית.

8. שילוב סוגי שאלות
להוסיף עניין ומשחקיות: כדאי לשלב סוגים שונים של שאלות (אמריקאיות, פתוחות, scale, ועוד) כדי לשמור על מעורבות יותר גבוהה. אם כל השאלון שלך יראה בול אותו דבר זה יכול להוריד מעורבות ולגרום ללקוחות לנטוש באמצע.

9. לוגיקה חכמה
להגיב לתשובות של הלקוחות: לוגיקה חכמה נותנת לעסקים אפשרות להתאים את השאלון והמוצרים לסוגי התשובות. אין כמו להרגיש שמסתכלים עליך, ושיש פתרון לכל העדפה.

10. עיצוב שווה ופשוט
יפה בלי עומס: שאלונים גם ככה מלאים בהמון מידע, כדאי לייצר שאלון פשוט ויפה שמותאם למותג שלך.

עם Knowy, אתם יכולים ליצור סקרים שמושכים את הקהל שלכם, להגיע למעורבות גבוהה יותר ולפתח תובנות חשובות. הפלטפורמה שלנו מכילה את כל הגישות והטריקים שנתנו בכתבה כאן ויותר. רוצים להגיע למעורבות גדולה יותר? דברו איתנו 😊

רוצה להשיג יותר מהדאטה שלך?
להכיר לקוחות על אמת?

אפילו לא צריך לצאת מהפיג’מה.
מזמינים אותך לקבוע איתנו דמו בחינם:

Knowy before anyone else.

Join us and let DATA flow to you

Skip to content